منتدى إقرأ الثقافي
المواد المنشورة هنا لا تعبر بالضرورة عن رأي القائمين عليها
غايتنا رضى الله سبحانه, و هدفنا تثقيف الأمة الإسلامية بكل العلوم
منتدى إقرأ الثقافي
المواد المنشورة هنا لا تعبر بالضرورة عن رأي القائمين عليها
غايتنا رضى الله سبحانه, و هدفنا تثقيف الأمة الإسلامية بكل العلوم
منتدى إقرأ الثقافي
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدى إقرأ الثقافي

منتدى ثقافي للكتب باللغات الكوردية, العربية, الفارسية و الإنجليزية
 
الرئيسيةالرئيسية  البوابةالبوابة  أحدث الصورأحدث الصور  المنشوراتالمنشورات  التسجيلالتسجيل  دخولدخول  

 

 دایرة المعارف روابط عمومی - رابرت هيث

اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
ابو علي الكردي
المدير
ابو علي الكردي


عدد المساهمات : 11655
تاريخ التسجيل : 01/09/2013
العمر : 62
الموقع : أربيل

دایرة المعارف روابط عمومی - رابرت هيث  Empty
مُساهمةموضوع: دایرة المعارف روابط عمومی - رابرت هيث    دایرة المعارف روابط عمومی - رابرت هيث  I_icon_minitimeالأربعاء مارس 22, 2017 10:16 pm

دایرة المعارف روابط عمومی - رابرت هيث  Auea10


دایرة المعارف
روابط عمومی
مؤلف:  رابرت هيث
مترجم: ارشد عزیز
ناشر: انتشارات كارگزار روابگ عمومی - تهران
چاپ: اول 1385

دایره المعارف روابط عمومی، با ذکر مثال‌هایی از شرح رویدادهای تاریخی، حرفه‌های متغییر و افراد برجسته‌ای که این حرفه را بسط و گسترش دادند، به بررسی روند تکاملی حرفه روابط عمومی می‌‌پردازد.

به گزارش شارا، این مجموعه دو جلدی اولین مجموعه در حرفه روابط عمومی است و برای تمامی کتابخانه هایی که به افراد فعال در زمینه تجارت، ارتباطات و خبرنگاری خدمات ارائه می دهد، لازم می باشد.

این دایره المعارف، چالش های کلیدی را که حرفه روابط عمومی و کارگزاران این رشته با آن روبرو هستند، مانند جلب اعتماد و احترام منتقدین و عموم مردم را مورد بررسی قرار می دهد. نظریه های روابط عمومی همانند مسائل مطروحه توسط سازمان ها و مردم، متنوع هستند. مثال خوب در این باره می تواند موازین اخلاقی (تصمیم گیری، خلق معنا و از این قبیل) و این تصور رایج که بسیاری از کارگزاران روابط عمومی از مهارت خود به عمد برای گمراه کردن مردم استفاده می کنند، باشد. بر عکس، متخصصان روابط عمومی دارای نقش اساسی در مسئولیت اجتماعی مانند مطلع ساختن عموم از وضعیت آب و هوا و یا بهداشت عمومی نیز هستند. این مجموعه، چنین چالش ها و موازین اخلاقی را عمیقا مورد بررسی قرار می دهد. جامعه روابط عمومی آمریکا تحت موازین اخلاقی مشخصی فعالیت می کند که جزئیات آن در ضمیمه ای گنجانده شده است.

تالیف این مجموعه توسط رابرت ال. هیث ، به همراه مولفین مشاور و نویسندگانی از سراسر دنیا انجام گرفته است. هدف از تالیف مجموعه حاضر این است که سطح وسیعی از خوانندگان را تحت پوشش قرار دهد که می توان از آنها به عنوان نظریه پرداز برای ارتقاء تصویر و موازین اخلاقی این رشته بهره گرفت. در تالیف این مجموعه تلاش شده است تا رویکرد صادقانه و در عین حال مثبتی از روابط عمومی، با نگاهی تحسین آمیز از ماهیت و عملکرد این حرفه ارایه شود.

دانلود با لنك مستقیم
==========

جلد اول
جلد دوم

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
https://iqra.ahlamontada.com
 
دایرة المعارف روابط عمومی - رابرت هيث
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
منتدى إقرأ الثقافي :: كتابخانه‌ فارسی - كتێبخانه‌ی فارسی - المكتبة الفارسیة :: فرهنگ - موسوعه‌ - اطلس-
انتقل الى: